Wynik RMF Classic dynamicznie wzrasta. Stacja systematycznie z miesiąca na miesiąc bije kolejne rekordy. Po raz pierwszy w historii zasięg dzienny RMF Classic przekroczył 600 tys.
Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown obecnie każdego dnia 610 tysięcy osób w całej Polsce słucha RMF Classic.
Ewolucja liczby słuchaczy RMF Classic |
|||
06-08.2015 |
07-09.2015 |
08-10.2015 |
|
Zasięg dzienny |
>597 000 |
604 000 |
610 000 |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 06-08.2015, 07-09.2015, 08-10.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba: 20967, 20938, 21017. |
Audytorium RMF Classic to bardzo atrakcyjna grupa docelowa – mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich, osoby z wyższym wykształceniem, zadowolone ze swojej sytuacji materialnej. Są to przedstawiciele prestiżowych kategorii zawodowych, nierzadko wymagających wysokich kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia.
Struktura słuchaczy RMF Classic na tle ogółu badanych |
|||
Struktura słuchaczy RMF Classic |
Ogół badanych (15-75 lat) |
Dopasowanie |
|
Bardzo dobra lub dobra ocena sytuacji materialnej |
89,3% |
78,5% |
114 |
Dyrektorzy, prezesi, wolne zawody, specjaliści, właściciele firm |
60,7% |
32,0% |
190 |
Osoby z wyższym wykształceniem |
58,5% |
22,9% |
256 |
Mieszkańcy miast i aglomeracji powyżej 500 tys. mieszkańców |
48,4% |
19,0% |
255 |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 11.2014-10.2015; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba (odpowiednio): 2869, 83958. |
RMF Classic jest obecne w 19 miastach Polski. Stacji można również słuchać poprzez platformę internetową radia online – RMFon. Posiada ona bogaty w treści i dodatkowe materiały serwis internetowy www.rmfclassic.pl. Znakiem firmowym RMF Classic jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz bogactwo tematyczne poszczególnych pasm programowych. Stacja przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, fotografii, filmu, designu czy nowych technologii.
Źródło: Bauer